Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50€ (5kg)
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Ο λογαριασμός μου
Αναζήτηση

GASΟΛΟΓΙΕΣ #599 | ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΑΚΥΡΑ

GASΟΛΟΓΙΕΣ #599 | ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΑΚΥΡΑ

Οι σχεδιαστές μοτοσυκλετών εφευρίσκουν συνεχώς τρόπους και πατέντες για να κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη και ασφαλέστερη. Δεν έχουν σταματήσει ποτέ να μας εντυπωσιάζουν, αλλά κάποιες φορές τα κάνουν μαντάρα.

Μία από τις χειρότερες ιδέες είναι τα σταντ που κλείνουν μόνα τους. Ξέρετε, αυτά σε μερικά σκούτερ ή εντουράκια, που με το που σηκώνεις λίγο τη μοτοσυκλέτα (εσύ ή ο αέρας!) ακούς "κλατς" και κλείνει χωρίς να του έχεις δώσει την άδεια. Φανταστείτε μια σκάλα που εξαφανίζεται μόλις ανέβεις στη σκεπή, κάπως έτσι. Μία άλλη χαζομάρα είναι αυτό το κόλπο που δεν παίρνει μπροστά η μοτοσυκλέτα εάν δεν έχεις πατήσει τον συμπλέκτη. Προφανώς είναι ένα επιπρόσθετο μέτρο ασφάλειας αλλά είναι λάθος διότι σε εκπαιδεύει να πατάς τον συμπλέκτη κάθε φορά που βάζεις μπροστά και μετά να τον αφήνεις αμέσως. Εάν συμβεί και το κάνεις κατά λάθος με πρώτη, υπάρχει μεγάλο ρίσκο να σου πέσει και άντε σήκωσε το αντβέντσουρ.

Ένα άλλο κωμικοτραγικό που ευτυχώς καταργήθηκε το 2008, είναι το σύστημα που ανάβουν και σβήνουν τα φλας στο προγενέστερα BMW. Και καλά ο μεθυσμένος από τις μπίρες σχεδιαστής που πρότεινε να βάλουν τρία κουμπιά (ένα στην αριστερή μεριά για το αντίστοιχο φλας, ένα στη δεξιά και ένα για να σβήνουν) αντί για ένα που έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες του κόσμου, αυτοί που έδωσαν την έγκριση τι έπιναν; Άλλη μεγάλη μούφα που δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό εκτός από την (αμφιλεγόμενη) αισθητική, είναι οι δίσκοι-μαργαρίτες, ενώ επίσης δεν κατανοούμε γιατί δεν βάζουν οι κατασκευαστές προστατευτικό αυτοκόλλητο στο ρεζερβουάρ για να μην το φθείρουν τα ρούχα μας. Γιατί;

Δημοσίευτικε στην εφημερίδα Chill In News 5/7/2017

Αφήστε το σχόλιό σας
*