Free shipping for orders over 50€ (up to 5Kg)
 
 
You have no items in your shopping cart.
Close
Search
 
Filters
 
 

Shoei NXR or GT-Air | Which one is for me?

Shoei NXR or GT-Air | Which one is for me?

Δύο είναι οι βασικές επιλογές που σου δίνει η Ιαπωνική SHOEI αν ψάχνεσαι να αγοράσεις κορυφαίο κράνος δρόμου για το κεφάλι σου. Το δημοφιλές και άξια πολυφορεμένο NXR και το νεότερο GT-Air II που κοστίζει και κάπως περισσότερο. Ποιο είναι το κατάλληλο για εσένα όμως; Και εδώ η απάντηση έχει να κάνει με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου.


Το Shoei NXR σε μία πρόταση

Το κράνος που εμείς στο GAS θα θέλαμε να έχουν όλοι οι φίλοι μας, οι συγγενείς μας και γενικά όποιος αγαπάμε και νοιαζόμαστε, ανεξαρτήτου μοτοσυκλέτας. Απλά δεν υπάρχει καλύτερο κράνος γενικής χρήσης μέχρι τα 500 ευρώ. Τελεία και παύλα.

Shoei NXRShoei NXR StuctureNXR Lining

Λιτό και απέριττο, σε εντυπωσιάζει από την πρώτη στιγμή που το πιάνεις στα χέρια σου χάρη στην πανάλαφρη όσο και συμπαγή κατασκευή του. Εφαρμογή που ταιριάζει στα περισσότερα κεφάλια και πολυτελείς εσωτερικές επενδύσεις με όμορφη αίσθηση, εξαερισμός και άνεση υψηλού επιπέδου, καθώς και αεροδυναμική απόδοση που δύσκολα ξεπερνιέται. Το NXR έρχεται χωρίς προσθήκες όπως εσωτερική φιμέ ζελατίνα και άλλα πράγματα που προσθέτουν βάρος, κόστος και αναίτια πολυπλοκότητα. Το δίνουμε με μεγάλη μας χαρά σε όποιον κοστολογεί το κεφάλι του όσο κι εμείς το δικό μας (αξία ανεκτίμητη δηλαδή), είτε καβαλάει superbike και mega on-off, είτε 50άρι scooter και ηλεκτρικό πατίνι.

Ελαφριά κατασκευή, αεροδυναμική σχεδίαση, καταπληκτική κατανομή μαζών.

Χάρη στην καταπληκτική κατανομή μαζών και την αεροδυναμική του είναι και η κορυφαία επιλογή για γυναίκες οδηγούς ή συνεπιβάτες με ευαίσθητο αυχένα, ή γενικά για οποιονδήποτε πάσχει από αυχενικό και θέλει ένα κράνος που να το αισθάνεται σαν να μην φοράει τίποτα.

ΔΕΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΔΩ

Shoei NXR from Shoei Europe on Vimeo.




Το Shoei GT-AIR II και τα πρακτικά του features

Το GT-Air II από την άλλη δεν στερείται τίποτα από άποψη ποιότητας κατασκευής, υλικών και εξελιγμένων ιδιοτήτων, έρχεται όμως φορτωμένο με αξεσουάρ όπως: Εσωτερική φιμέ ζελατίνα, «γρήγορο» κούμπωμα με μικρομετρική πόρπη, αναμονή για ειδική ενσωματωμένη ενδοεπικοινωνία της Sena και εξαερισμό που σχεδιάστηκε για τουριστική χρήση/στάση σώματος. Η αλήθεια είναι ότι τίποτα από αυτά δεν έχει θέση σε ένα «καθαρόαιμο» κράνος που εστιάζει στην απόλυτη ασφάλεια και απόδοση (βλ. NXR) για πολύ κόσμο όμως είναι χρήσιμα έως και απαραίτητα χαρακτηριστικά και κακά τα ψέματα, για συγκεκριμένες χρήσεις είναι πράγματι χρήσιμα extras.

Shoei GT-Air IIShoei GT-Air II back viewShoei GT-Air II visor detail

Εδώ λοιπόν δικαιολογείται και η αυξημένη τιμή αγοράς του GT-Air II. Μιας και η Shoei δεν δεχόταν να κάνει παραχωρήσεις στο θέμα της ασφάλειας, όταν «αναγκάστηκε» από το αγοραστικό της κοινό να βάλει εσωτερική φιμέ ζελατίνα, το έκανε ενισχύοντας παράλληλα το εξωτερικό κέλυφος στο σημείο που αποθηκεύεται η ζελατίνα, ενώ το κούμπωμα με την μεταλλική πόρπη είναι η καλύτερη υλοποίηση που έχουμε δει. Όλα αυτά τα extras όμως, πέρα από κόστος προσθέτουν και βάρος, όπως επίσης και εξωτερικό όγκο.

Βελτιωμένα επίπεδα σκίασης, άψογος εξαερισμός, αναμονή για σύστημα ενδοεπικοινωνίας που δεν προεξέχει από το κέλυφος.

ΔΕΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΔΩ

Shoei GT-Air II from Shoei Europe on Vimeo.


Ας συνοψίσουμε...

Οπότε: Αν δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς φιμέ ζελατίνα να κατεβαίνει μέσα από το κράνος, αν έχεις αλλεργία στο Double Ring ή αν απλά σκοπεύεις στα σοβαρά να ζήσεις Gran Tourismo καταστάσεις, το Shoei GT-Air είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να αγοράσεις. Αν πάλι μια χαρά τα καταφέρνεις και χωρίς αυτά, μην κοιτάς πέρα από το NXR. Αν μάλιστα έχεις και σπορ διαθέσεις αλλά όχι τα λεφτά για το (αδιανόητα καταπληκτικό) X-Spirit III, τότε το NXR είναι μονόδρομος.

NXR ConclusionGT-Air 2 Conclusion

Leave your comment
 
Close